ourlifees

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Sofia&Cassandra - 29 maj 2011 17:39

Hejsan :p

Kom nyss hem, tävlingen var sådär, eftersom att jag inte tycker att det är så roligt att titta på dressyr var det la kanske inget för mig ;)

Det är tävling där nästa helg också, hoppning eller träng då tror jag ;p

Träffar jag någon där då ? 

Bilderna kommer imon, eftersom att jag har lite efter glömde jag ta med kameran hos mamma ;p

 Nu ska jag cykla till willy's o köpa godis, mumms ! ;D 

Hejdå ;)


/ Sofiaa

4h

Av Sofia&Cassandra - 29 maj 2011 14:23

Halloo! :D


Snart sticker jag till 4h, längesen nu, med tanke på skolbyte, ridlektion och allt! ;=)


Här är i alla fall filmen när jag hoppar Vigdis: http://www.videofy.me/textobilder/229126

Ser inte jätte bra ut, vet detta! ;d


//Cassandra

Av Sofia&Cassandra - 29 maj 2011 13:08

Hallojsan! :D


Kom hem för en och en halv timme sen typ. Toppen helg. I går red vi hela dagen. Började med en långritt på Vigdis och Blossi, jag red barbacka eller på ett shabrack med en täckesgjord..Skrittade mycket, lite tempoväxlingar. Gick bra i alla fall. Sen red vi Vilma och Vera. Började med att dom blev räda och vände om i full galopp, men när dom kommit 1 meter får vi stopp på dom och fortsätter rida. Resten av rundan gick bra. Sen blev det ett till pass på Vigdis, denna gången i padocken. Började med lite markträning. Början gick dåligt. Men sen hade jag henne i longeringslina och bakade bakåt, smackade lite och höll fram godis, då travade eller skrittade hon efter mig som en liten hund! :') Sen skulle jag prova utan, gick inte så bra, hon hade iget fokus. Sen bytade vi och red lite på henne. Väldigt svårt med tanke på att hon HATAR gå i padock...Tillslut fick vi till och med hoppat henne lite, ett 50kors, jag som är hopprädd och allt.. :D Sen gjorde min kompis samma saker med Blossi, gick bra!  

Det var väl det! :p

Sorry att bilden e sne! :(


//Cassandra  

Av Sofia&Cassandra - 29 maj 2011 08:03

God morgon folket ;)


Min hund hoppade upp i min säng o la sig i mitt face;p

inte alls svårt att andas så eller något nej,nej -.-

Jag ska snart åka iväg till tävlingen,  taggat mitt mattehuvud för det nu o allt ;)

Jag fixar bilder senare , dressyr ;)


// Sofiaaa 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards