ourlifees

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofia&Cassandra - 31 maj 2011 19:32

Hejj! :)


Idag har jag inte gjort så mycket, klippte gräset hos farmor för att tjärna lite pengar osv ;) 

Svenska lektionen idag var bäst! 

Vi skulle läsa en text, det stod ''busunge'' jag sa ''bajsunge'' haha det va pinsamt asså! xd misslyckad liksom ? xd

haha jättefina bilder och Cassandra :) 

Det är nog allt jag har att skriva från idag, ha det gött ;) 


 

Av Sofia&Cassandra - 31 maj 2011 16:52

Hallåå! :D

Nu kör vi en häst-bildbomb! :D


   Jag & Vigdis <3


   Vigdis ööögoon<3   Jag & Blossi! :D   Jag & Blossi! :D   Jag & Blossi! :D


   

Jag & Vigdis <3     Jag & Vigdis :3   Jag & Vera ;)   Jag & Blossi! :D   Vera, Jag & Vigdis :D      Jag & Vigdis :D   Jag & Vera :D   Vigdis <3   Jag & Vera :D   Jag & Vera :D   Vera! ;D   Jag & Vera :D   Jag & Vera :D     Jag & Vera :D       Jag & Vera :D


Orkar inte lägga upp mer bilder nu, ni får vrida på huvudena på vissa bilder! ;d


 

Av Sofia&Cassandra - 31 maj 2011 10:42

Hallo! :D


Sitter i skolan, ska få mitt betyg i so, strax! :d

Uuuusssshh!

Skrev ettt inlägg i morse, men min bror stängde av internet, så hann inte publicera det.. -.-


 

Av Sofia&Cassandra - 30 maj 2011 20:51

Hellosan ;)


Idag skrittade jag en långrunda med saga :) 

kom en traktor som hon blev rädd för o hopppade ner i diket in i strömtråden , fick en stöt o stack iväg , fick stopp på henne efter ca 20 meter iaf ;)

Det kommer lite bilder från tävlingen i söndags också :)    uppvärmning :)    uppvärmning :)    uppvärmning :)   inne på banan ;)    inne på banan ;)   uppvärmning ;)   uppvärmning ;)   uppvärmning ;)   Emily o Zippo :)   Emily o Zippo :)   Emily o Zippo :)   Emily o Zippo :)   Emily o Zippo :)   Emily o Zippo :)   Emily o Zippo :)   Emily o Zippo :)   Emily o Zippo :)   ingen aning vem det är ;s    Emily o Zippo värmer upp :)   Emily o Zippo värmer upp :)    ingen aning vem det är ;s     ingen aning vem det är ;s     ingen aning vem det är ;s    uppvärmning i ridhuset :)   uppvärmning i ridhuset :)   uppvärmning i ridhuset :)   uppvärmning i ridhuset :)   uppvärmning i ridhuset :)   uppvärmning i ridhuset :)   uppvärmning i ridhuset :)   uppvärmning i ridhuset :)   uppvärmning i ridhuset :)    

Av Sofia&Cassandra - 30 maj 2011 19:47

Fixat lite namnloggar, inte dom snyggaste, men duger för tillfället! :D

Såhär ser dom ut i alla fall:

 

Vad tycker ni? Hiss eller Diss? :D


   

Av Sofia&Cassandra - 30 maj 2011 19:30

Heluusan! :D


Ska strax börja plugga, sista rejset innan sommarlovet nu! :D

Sålänge bjuder jag på en egobild, tagen i dag! :D


   Soooommar, gick i kjol & linne efter skolan och brännt mig på en brännäsla för första gången i år! :D


//Cassandra

Av Sofia&Cassandra - 30 maj 2011 14:30

Hellooo! :D


Sitter i skolan, svenskalektion, sista lektionen! :D I eftermiddag blir det plugg av lite småsaker som ska in.. -.-

Blir kanske lite bilder med! :D

Nu ska jag återgå till svenskan...


//Cassandra

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards