ourlifees

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 30 juni 2011 22:23

GodKväll alla läsare! :D


Åkte  en sväng till gekås med min kompis, hennes syster och hennes mamma, mycket trevligt!   Köpte inte så mycket, present till en kompis typ...Ska dit i mon igen..Haha, på gekås ganska ofta!  


Nu måste jag sova, upp tidigt i mon, godnatt! :D


 

Av Sofia&Cassandra - 30 juni 2011 16:05

Hejsan!

Det har varit väldig dålig uppdatering av mig det sista tkr jag iallafall, men jag har inget att skriva om + att jag har varit hos bella ;)

Igår var var jag och bella på ätraforsdammen och ida var jag på ljungsjön ^^

Ikv kanske jag och louise åker till stallet :) 

ha de bra

 

Av Sofia&Cassandra - 30 juni 2011 11:49

Godagens! :D


Kom hem för en timme sedan, gårdagen bestod av, bad, sol, glass, kommpisar och lite ridning!   Var toppenskoj, träffat en kompis som jag inte träffat sen 2004 typ..Skojsigt, vi sov på höskullen, sen kunde vi inte sova, så vi gickut å red, 07.15 satt vi på hästryggarna! (galna) xDDD

   I eftermiddag får vi se vad som händer inget planerat! :)


 

Av Sofia&Cassandra - 29 juni 2011 11:01

Tjeeeena! :D


Nu ska jag klä på mig sen drar jag och badar, solar lite med en kompis, toppen väder! (y)  Hejdå, ha en toppen dag! :D


 

Av Sofia&Cassandra - 29 juni 2011 10:51

Hejsan !

Asså jag vet inte varför, men jag har på sjukt bra humör idag !! :D 

Jag tycker att man ska rida i halsring och en fastlimmad tvättlina som pannband till hästen! 

Åker ner till stugen en snabbis och sen åker jag till bella ;)

 

Av Sofia&Cassandra - 28 juni 2011 23:20

Hej, 

Blev inge stallet idag,  kunde inte komma dit av personliga saker. 

Skriver i pm om någon vill veta varför ^^

Istället åkte jag o louise till vår badstuga i skrea :D

21.7 ° i vattnet . Skönt typ ? ^^

Imorgon ska jag först åka o bada och sen ska jag åka till bästaste bella ^ ^ 

Hejdoooo ;D


 

Av Sofia&Cassandra - 28 juni 2011 21:53

  Jag är med och tävlar hos PonnySanning tävlingen hittar ni här; http://ponnysanning.blogspot.com/2011/06/tavling-i-samarbete-med-libresse.html#comments

Av Sofia&Cassandra - 28 juni 2011 19:52

Hej, igen..


Dagen bestod av en liten fotografeing, blev inte så många bilder, på tok för varmt, blinningar och skit, blev några i alla fall! :D

Ett litet smakprov ^^

 


Efter det red vi Vera & Vilma lite, barbacka upptäckte en liten "terrängbana" ska vi prova någon dag! :D


Sen cyklade jag hem, käkade middag på thairresturnagen i Falkenberg, shiiitt vad jag är mätt :o

Typ, vårrular, räkor, kykling och en massa grejer  


Nu sitter jag å gör inget! ^^


   

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards