ourlifees

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 12 juni 2011 19:53

Tjena!  


Ska strax kolla Solsidan, bästa program som finns! (a)




     

Av Sofia&Cassandra - 12 juni 2011 13:13

Hallujsan! :D


Ska strax dra mig till duschen, kom hem för en timme sen..Ganska långtråkig helg, var gårkvällen var ganska skojj! 

Klockan 15.00 ska jag vara i kyrkan, ska sjung, sen klockan 16.00 ska vi ha "köravslutning." Får väl se hur det går, har enormt ont i halsen.. -.-

Vad ska ni göra i dag? :D


   

Av Sofia&Cassandra - 11 juni 2011 14:43

Hejsan. 

Ännu en tråkig dag , ska till stallet senare så jag får se vad jag kan titta på, funderar på att longera henne lite idag :)

Men snart ska jag klippa gräs och ut o cykla med Elvis ! ;p 

 

Av Sofia&Cassandra - 10 juni 2011 22:27

Heej ! :D 

Kom nyss hem från Louise, en grym dag med dig !

Först var vi i stan och åt pizza sen vallarna sen tröingebergskiosken sen hem, sitta vid datorn, va med louise, bara kladdkakamuffins titta på film och sen hem :D 

Stranden imon om vädret är okej, och stallet :)  

Av Sofia&Cassandra - 10 juni 2011 12:29

Helllo! :D


Nu har jag SOMMARLOV! <3


Drar snart till husvagnen hinner inte fixa några tidsinställda och har inget internet, så uppdatering på söndag igen! ;)


Ha det bäst!


 

Av Sofia&Cassandra - 10 juni 2011 08:19

Heej ;D 

Skolavslutning idag, så skönt, detta sommarlovet ska jag fan vara aktiv inte sita och lusa någonting, och jag tänker aldrig läsa en bok om det inte är nödfall ! 

Ha en bra sommar ! :D 

Kommer inlägg senare efter jag har varit hos saga :)   

Av Sofia&Cassandra - 10 juni 2011 06:49

Godmorgon! :D


Skolavslutning i dag, wiiiii! :D

   Dagens lilla outfit! :)

Klänning: Indiska

Thights: Gekås

Kofta: H&M

Armband: Gekås och ?

Halsband: Gekås ;)


Ha det en bra dag! :D


När slutar ni skolaN? 


 

Av Sofia&Cassandra - 9 juni 2011 22:21

Heej!

Jag har verkligen inte gjort någonting ida, bara suttit vid datorn sen jag kom hem, inte alls en datanörd nej nej. haha så sämst eller.


Men jag ska ha hårdträning med Saga i helgen, kondition osv, men, hur tränar man upp konditionen på en häst som inte går att få någon kontakt med munnen, är stark och är svår att kontrolera. Jag skulle bli väldigt glad för svar och om någon vill komma och hjälpa mig att träna henne så bara säg till behöver alla tips, råd och hjälp med detta just nu ! :D 

    

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards