ourlifees

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 8 juni 2011 17:07

HHej :D  Mådde inte bra i skolan ida, men asså, sista veckan palla va hemma då liksom ;p Åkte bussen hem till mamma och sen gick jag till stallet, lite markarbete med saga, försöker lära henne nya saker.  Jag har tränat mycket med spöt eftersom att hon är rädd för det, jag har säkert tränat 10 ggr minst och hon är fortfarande lika rädd för det, Har någon nåt tipps jag skulle kunna testa ? :) Jag hittar inte laddaren till min kamera så det kommer inga bilder från mig innan jag har hittat den. Måste leta! Enter knappen funkar inte på datorn nu heller det är därför att står så tätt. Sagas hals har blivit bra nu lite kvar i pälsen bara, tar gummiskrepan varje dag och hoppas på att det ska försvinna svart ;) När jag hittar kameran ska det bli bilder när jag tränar saga, då för ni gärna ge borde bra och dålig kritik så länge det inte ät som: fan va ful häst osv ..  Jag vill gärna ha fler kommentarer , bloggen blir liksom roligare då ;)  Så ni som kollar varje dag eller så, ni kan väl slänga en kommentar lite då och då ? ; ) Imorgon ska jag gå med klassen och spela mini golf ska ta med pengar så jag kan köpa massor meed GLASS! :D  Det va allt för idag ! Ha det bra!    















Av Sofia&Cassandra - 8 juni 2011 08:32

Nu börjar vi med en ny grej. Nämligen Dagens Fråga! :)


är: Har du häst/ponny? Egen/foder/sköthäst? Vad för någon i så fall? Höjd? Berätta! 


       

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards