ourlifees

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 16 juni 2011 22:07

Halooo! :D


Nu kommer dagen i bilder i stället för text! ;D

Sorry att nästan alla bilder är snea! :(


   Så söta i sina flughuvor! :D   Jag & Vigidis efter en ridtur! :D<3   Jag & Vigidis efter en ridtur! :D<3   Jag & Vigidis efter en ridtur! :D<3   Jag & Vigidis efter en ridtur! :D<3   Jag & Vigidis efter en ridtur! :D<3      Upptäckte att Vilma fått ett snyggt Jacson shabrak!! :D   Upptäckte att Vilma fått ett snyggt Jacson shabrak!! :D   Upptäckte att Vilma fått ett snyggt Jacson shabrak!! :D


Gick i alla fall jätte bra, att vara "ridlrare och att rida! :D


 

Av Sofia&Cassandra - 16 juni 2011 21:18

Halosan ;)


Kom hem från Liseberg för en stund sen, sjukt rolig dag men Louise ! Jag åkte dessa : 

Balder

Atmosfear

kanonen

spinrock

Kållerado

Flumeride

Lisebergsbanan

höjdskräcken

uppskjutet eller vafan den heter, 

Vi var i kristall salongen,

Jag jag fick stjärn vinst på plopp också ! 

Vad åkte jag mer nu då . .

Imoron kommer Bella o ska fota mig när jag rider, kommer bilder efter det skulle jag tro.

aja, en blir på min fina plopp ;)

    

Av Sofia&Cassandra - 16 juni 2011 12:14

Tjoena! :D


Har bytt om och snackat med en kompis. Kommit fram till dagens planer också, blir alltså ridning, sen ska jag och Parama leka ridlärare till två stycken som suttit på en häst typ 1 gång! Hoppas på att jag kan lära ut bra!  


   Jag & Vigdis! :D<3    Jag & Blossi! :D



 

Av Sofia&Cassandra - 16 juni 2011 10:35

God Morgon alla glad och icke glada!  


Vaknade för en timme sen..Funderar på att fixa lite frukost?   

   Hade ju inte tackat nej till en god hotellfrukost...Men men, får nöja mig med en mindre god hemmafrukost!   


 

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards