ourlifees

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 23 juni 2011 22:58

Hejsan ;)

Kom nyss hem från Louise, vi var ute o cyklade med min hund osv, han är sjukt seg när det gäller att springa så, hon tycker verkligen inte att det är roligt iallafall, för släpa med han xD

Snart ska jag duscha och efter det ska jag nog sova tror jag, 

Gooooood Naaaaaatt! :D <3

   <3 sötisen ^^

 

Av Sofia&Cassandra - 23 juni 2011 20:09

Halloj ;)

Förlår för dåligt uppdatering idag men jag har haft sjukt mycket att göra så jag har helt enkelt inte haft tid.

Dagen såg ut såhär:

Vaknade 09.46

Åt frukost. åkte till stallet , red en sväng i skogen, hade sjukt tur med vädret, det spöregnade när jag gjorde iordning saga, när jag kom ut o skulle hoppa upp var det solsken ;)

Sen åkte jag hem, sen fynda, pappas kompis, lidl, willys, hem, äta, iväg igen, o nu är jag hemma. 



För dig som undrar varför jag använder förbygel:

Jag rider med det för Saga inte ska flänga och ta upp huvuder hela tiden, 

Ni kanske inte tror att det hjälper eller ger någon skyllnad men det kan jag säga att det gör, Jag får hjälp av en i stallet att omskola Saga, när vi börjar träna på riktigt kommer jag rida mindre & mindre med det o sedan kommer jag slippa den, Jag vet vad jag gör o jag märker skillnad, bara så alla vet hur läget ligger till. :)

   en bild på mig & saga


 

Av Sofia&Cassandra - 23 juni 2011 12:49

Tjolahopp! :D


Nu sitter jag och fixar lite tidsinställda inlägg till helgen, åker till husvagnen i kväll och har inget internet där   Då får det bli några tidsinställda!  



    

Av Sofia&Cassandra - 23 juni 2011 10:42

Nu utses vinnaren av tävlingen, dom 3 som var med gissade ganska jämt, men det var en tjej som gissade rätt på båda! :D

Nämligen Denise, Grattis!  

Kolla hennes blogg också: http://www.horsegirlforever.devote.se/ :)

Vi kommer kontakta dig så ska du få din bild!  

Svaren är; Saga: 163 cm - Vigdis: 137 cm! :)





      

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards