ourlifees

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 9 juni 2011 22:21

Heej!

Jag har verkligen inte gjort någonting ida, bara suttit vid datorn sen jag kom hem, inte alls en datanörd nej nej. haha så sämst eller.


Men jag ska ha hårdträning med Saga i helgen, kondition osv, men, hur tränar man upp konditionen på en häst som inte går att få någon kontakt med munnen, är stark och är svår att kontrolera. Jag skulle bli väldigt glad för svar och om någon vill komma och hjälpa mig att träna henne så bara säg till behöver alla tips, råd och hjälp med detta just nu ! :D 

    

Av Sofia&Cassandra - 9 juni 2011 17:34

Nu blir det en liten bildbomb från skogsgärde, var där på ridläger i sommras, and i miss it! :(<3


   Arvur sista gången vi skulle rida dom till hagen :(   Nästan alla sista stunden :(<3   Kladdar på ridläraren xD  Bild jag gjort på alla :)   Hopplektion (:   Ellies ormskinn! xD   Lovisa åker lådbil! x)   Klara åker lådbil xP   Ellie åker lådbl xd   Alla sista dagen<3   Lite små tävlingar sista dagen :)   Alla, utom 2 ledare<3   Alla utom 2 ledare, första dagen! :p   Jag och Arvur<3   Arvurs pussmule! :D<3


 

Av Sofia&Cassandra - 9 juni 2011 17:22

Halojjsan! :D


Jo angående en komentar: 

Vet detta men jag bara slarv/snabbskrev inlägget! ;)


   

Av Sofia&Cassandra - 9 juni 2011 13:32


är:Vilken gren rider du i ? Varför har du just valt den grenen ? :) 

Berätta!:D     

Av Sofia&Cassandra - 9 juni 2011 09:59

Hellllooooo! :D


Sitter i skolan rast nu, ska kolla på modevisning sen. Sofia skulle fixa upåpp Dagens fråga tror jag?  :d


Jaja, grymt att ni börjat komentera, jätte skojj! :D


 

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards