ourlifees

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 27 juni 2011 21:23

Jag kom hem för kanske en timma sen. 

Red först Charlie & sen Jetten, Saga fick vila idag. 

Erika hade en lektion för mig & annie, Annie värmde upp honom mest i skritt o sen bytade vi. 

Först skrittade jag i A volten, red där ganska mycket, sen skulle jag testa galopp, Eftersom att han är travare gick de la sådär, höll på att ramla av 2 gånger ^^

Ha en bra kväll ;) 

 

Av Sofia&Cassandra - 27 juni 2011 14:00

Här kommer Ponnyakutens deltagare till säsong 3!  


Isabella Rosén - Musse vägrar att hoppa.


Nellie Berntsson - Stella stegrar och slår när man leder henne, främst vid lastning.


Henrik Barry - Helene brukar lägga sig i transporten och sparka sönder luckan.


Shirin el-Hage - Tycker att hon själv är problemet då hon är rädd för att hoppa.


Ida Hansemon - Behöver hjälp med att rida in ungponnyn Cassanova.


Martin Jansson - Nisse vägrar att beträda vattenpölar.


Tilda Sjölander - Kimberley är allmänt ouppfostrad och har noll respekt.


Johannes Sjöstedt - Cassiopeija sticker och drar i hoppningen.

 


Det lite tråkiga är att det nästan är samma problem i alla säsongerna  

Men är ju skoj i alla fall, alla ponnyerna har ju olika personligheter  



    


Av Sofia&Cassandra - 27 juni 2011 11:25

HalloujsaN  


Vaknade för två timmar sen, har käkat, kollat datan, klätt på mig och lite sånnt..I eftermiddag sitker jag till en kompis, sen ska vi till Varberg, bada bubbelpool och käka 3-rätters med 4h  

Efter det sover jag hos min kompis, kommer hem i morgon! Blir kanske inte bästa uppdateringen,  



       

Av Sofia&Cassandra - 27 juni 2011 10:43

Hejsan, 

Vaknade nyss o nu väntar jag på att duschen ska bli ledig ^^

efter det ska jag bara äta och sen hoppas jag på att pappa ska köra mig till stallet ;)

När det någon som har nåra tipps till trickträning o så ? 

Skulle gärna vilja ha lite som hjälp med saga ^^

Have a nice day  

   

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards