ourlifees

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 2 juni 2011 20:48

Hallo ! :)


Idag var jag på gekås så jävla mycket folk så det finns fan inte! ;o

Köppte ett rosa schabrak till saga, sen köppte jag kläder till avslutningen också.

När jag kom till stallet började jag mocka medans jag väntade på evelina, när hon kom gick vi upp och hämtade saga, vi såg att hon hade bucklor på halsen och att hon var alldeles blöt under manen, vi gick ner för vi trodde ju inte att det var någon fara med det. 

Vi red ut en kortsväng, jag började trava och då såg jag hur det började RINNA gul vätska jag hoppade av så gick vi hem med henne, ann-kristin kolla på det när vi kom tillbaks, hon sa att det kanske är att hon har fått en reaktion av en olja som jag började använda igår till exemet hon har på halsen, jag ska sluta använda det så hoppas jag verkligen att det går över, men om det inte är bättre imon eller övermon så ringer jag vetrinären! 

 

Av Sofia&Cassandra - 2 juni 2011 12:00

Halloooo! :D


Nuär jag antagligen i husvagnen, me like! =)

Under dagen kommer jag väl vara med kompisar, träffar ju bara dom på sommaren så blir skojj!  

   Sooo true! (a)


Ha det gött :D


 

Av Sofia&Cassandra - 2 juni 2011 09:26

Healloj! :D


Nu drar jag till husvagnen fixat ett tidsinställt inlägg varje dag, hoppas på att det fungerar! ;D


Ha en bra helg! :)


 

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards