ourlifees

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 26 juni 2011 23:53

God Kväll (natt=?)


I alla fall, åkte aldrig till min kompis, blev inte så. 

Bara jag som är helt inne i ponnyakuten så sjukt nyfiken!  

Ska blir jätte skoj att se på tv! :D


Nej, funderar på en dejt med kudden nu, sov gott!


   

Av Sofia&Cassandra - 26 juni 2011 22:02

Hejsan ! :D

Dagens planer är bestämda på imorgon och övermorgon ^^

Imorgon : 

Vakna äta ta bussen till stallet, åka o rida min gamla medryttare häst o sen hem o rida charlie o saga. ;) 

Övermorgon: Vakna, äta stallet rida till ljungsjön med saga o bada, hem , sen vet jag inte mer ^^

Kommer bilder i övermorgon också ^^

 

Av Sofia&Cassandra - 26 juni 2011 17:00

Här kommer bilden till Denise som hon vann! :)


   Till: http://www.horsegirlforever.devote.se/


 

Av Sofia&Cassandra - 26 juni 2011 14:11

Hejsan, 

Jag har kommit på en sak, jag har knappt gjort någonting än så länge på sommarlovet, varit på liseberg en gång, o ridit, 

och så är vädret sämst också -.-

Om typ 30 min drar jag till stallet, tar med mig kameran o tar lite kort också kanske ^^ 

 

     

Av Sofia&Cassandra - 26 juni 2011 13:10

HAllooouujsaaan!  



Om någon timme drar jag till en kompis, blir ridning. Kanske till sjönevadssjön och tar oss ett kvällsdopp!  

Sen sover jag där, kanske inte blir den bästa uppdateringen, men, inte sitta inne vid datan på sommarlovet!  


Ha en grym dag, för det ska jag!


      

Av Sofia&Cassandra - 26 juni 2011 12:00

GodMorgon =D


Vaknade för 1 och en halv timme sen typ, får se vad jag hittar på idag, inga planer en så länge!  

VAd ska ni göra i dag? =)

Haha, tyckte den var lite rolig, men som bilden lyder, ha en bra dag!   


    

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards