ourlifees

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 17 juni 2011 19:18

Några bilder från idag. Resten kommer senare ikv eller imorgon :)

   nått jag tog på vägen från stallet     nått jag tog på vägen från stallet     nått jag tog på vägen från stallet   Jag & Saga     nått jag tog på vägen från stallet   Jag & Saga

   jag o saga   jag o saga   saga    vissa av bilderna kan det se ut som att jag drar henne i munnen men det gör jag inte, hon var jätte pigg idag så jag fick hålla in henne väldigt mycket bara    jag & saga   suddig ?   jag o saga   jag o saga   Hon är lite seg på det här med att samla sig, det ser lite smått konstigt ut då . . 

 

Av Sofia&Cassandra - 17 juni 2011 18:55

Nu blir det 5 sanningar om mig. 


1. Jag hatar skolan, tycker det är jobbigt och tråkigt.

2. Jag kan vara riktigt blyg, även om jag känner personen som jag är med.

3. Jag har börjar äta alldeles för lite, snart får man väl anorexia. (stavning) 

4. Om någon gör något jag inte tycker om blir jag riktigt jävla arg och är det dar på dar efter.

5. Jag kan inte rida när folk tittar på mig, tycker det är sjukt pinsamt och det blir bara fel hela tiden      

Av Sofia&Cassandra - 17 juni 2011 18:33

Kör 5 Sanningar om mig nu, Sofia skriver sina senare! ;)


1. Jag ÄLSKAR mjölk, tycker det är jätte gott.

2. Hatade att gå till skolan när jag gick på Söderskolan, nu när jag går på Apelskolan är det skoj! :D

3. Känner jag inte personen är jag jätte tyst och jätte blyg. Men känner jag dom kan jag prata mycket! ;)

4. Jag tycker frukost är äkligt..Är liksom inte hungrig på morgonen! ;d

5. Jag kan inte städa utan musik..spännande? ;)


 

Av Sofia&Cassandra - 17 juni 2011 09:25

Göd Mörgööön!  


Vaknade för en stund sen..Kollar lite tv..Funderar på att äta lite frukost. :D

Senare i dag blir det nog stan, tror jag!  

ha en grym dag!


    

Av Sofia&Cassandra - 17 juni 2011 09:01

Hejjsan ;)

Vanknade för en stund sen, har typ inte kunnat sova något alls inatt, sssegt. . . 

Bella kommer till mig vid ca 12 så det blir nog bilder ikv då, tror jag ;) 

have aaaaa nice dayy ;)

 

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards