ourlifees

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 22:51

Hellosan ;) 

Varit i stallet ända tills nu, eller aa jag kom hem för en halv timma sen ;)

Red Saga i hagen idag, Tränade konditionen lite, Hon brukar vara så att så fort man är på väg till öppningen så vill hon sticka dit så fort hon bara kan, och så var hon i början idag också, jag bara fortsatte o tänkte att någon gång borde hon la ändå ge sig ! haha i slutet hade jag all kontroll och hon gick jättefint !  Jag ska träna samma sak imorgon också, fast då ska det mer bli dressys övningar ! :D God natt <3

   

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 18:33

Jag är med och tävlar om att bli veckans häst hos Christel http://ponnylycka.blogg.se/ 

Var med ni med :)



 

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 15:41

Precis klippt mig så nu blir det före & Efter bild! ;)


   Syns inte jätt mycket :p


 

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 13:18

Halloejsan! :D


Om en & en halv timme drar jag till frisören, funderar fortfarande på vad jag ska göra med håret...Förslag? :D

Kommer före & Efter bilder sen! :)



 

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 11:25

Heej ! :D 

Vaknade tidigt ida, när jag kom ner låg hela soppåsen utspridd på golvet, chicko var nog hungrig . . 

Haha, jag har nyss bakat kladdkakamuffins och snart ska jag gå till stallet :) 

Ha det bra ! :)    

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 11:21

Hellu! :D


Var med pappa & bror i stan innan. I eftermiddag blir det frisören! (y) Inte klippt mig sen i februari!  


Kom även på en grej till jag köpte i går, en sele! :D    Gulligt med rosa till en kille! ;)


 

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 07:47

GoodMoorning! :D


Som rubriken lyder så kommer några få bilder på vad jag köpte i går, dock sämst kvalitee på bilderna... -.-


   Ridbyxor! :D   Oäkta onepiece dräkt, enligt gekås en Freestyle! ;)   Gooooodis! ;)   Deo..   Hårband+toffsar! ;)

Sen blev det ju lite annat som jag glömde fota! 

Typ: Trosor, hårinpackning, tuggumi! ;)


 

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards