ourlifees

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 28 juni 2011 23:20

Hej, 

Blev inge stallet idag,  kunde inte komma dit av personliga saker. 

Skriver i pm om någon vill veta varför ^^

Istället åkte jag o louise till vår badstuga i skrea :D

21.7 ° i vattnet . Skönt typ ? ^^

Imorgon ska jag först åka o bada och sen ska jag åka till bästaste bella ^ ^ 

Hejdoooo ;D


 

Av Sofia&Cassandra - 28 juni 2011 21:53

  Jag är med och tävlar hos PonnySanning tävlingen hittar ni här; http://ponnysanning.blogspot.com/2011/06/tavling-i-samarbete-med-libresse.html#comments

Av Sofia&Cassandra - 28 juni 2011 19:52

Hej, igen..


Dagen bestod av en liten fotografeing, blev inte så många bilder, på tok för varmt, blinningar och skit, blev några i alla fall! :D

Ett litet smakprov ^^

 


Efter det red vi Vera & Vilma lite, barbacka upptäckte en liten "terrängbana" ska vi prova någon dag! :D


Sen cyklade jag hem, käkade middag på thairresturnagen i Falkenberg, shiiitt vad jag är mätt :o

Typ, vårrular, räkor, kykling och en massa grejer  


Nu sitter jag å gör inget! ^^


   

Av Sofia&Cassandra - 28 juni 2011 19:44

Hallojsan!  


Gårkvällen var toppen, bubblepool, tre rätters middag och trevligt sälskap! :D

Förrätt: Parmesanskicka med fetaost, melon & rokola..

Huvudrätt: Kalvantrikå, kluftpotatis & rödvinssås.

Efterätt: Pannakotta med brjönbär & Brownie med hallon och glass

Efter det blev det en tryffel, snacka om att jag var mätt :o


Sen när vi kom hem blev det en liten skritt och trav runda barbacka, perfekt väder!  



    


 

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards