ourlifees

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Morgondagens planer!

Av Sofia&Cassandra - 9 augusti 2011 23:16

Yes, i morgon blir det nog inte så bra uppdatering, kanske vid 1-2 eller på kvällen.

Paramas häst måste nämligen skos om, men hon jobbar så jag och en kompis ska gå bort med honom, så han blir omskodd!

Sen åker jag hem eller till en kompis en stund, sen när Parama slutar cyklar vi hem till henne och riiiider!  

Så ser morgonen ut, uppdaterar inte på morgonen, då jag måste cykla hem i från kvart över nio, och vill gå upp så sent som möjligt! xD


Säger även godnatt nu, sov gott bloggläsare! 

//Cassandra 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia&Cassandra - 20 november 2011 21:38

Hejsan! (: Tänkte bara säga att jag lever ! :D Allt går bra med mig och Saga, ska snart flytta henne för jag inte klarar av katterna eftersom att jag är allergisk.  Då blir det till en av mina kompisar i vinberg. Stort stall med ridhus o padock...

Av Sofia&Cassandra - 25 september 2011 09:16

Heeello!     Skriver ett litet inlägg här bara för att lixom! Mitt liv flyter på som vanligt, en del plugg i skolan, sista året, slutbetyg. Ridning blirre på helgerna, kanske om det blir som jag hoppas blir det mer!    Höhö, lite coolt att vi f...

Av Sofia&Cassandra - 27 augusti 2011 12:27

hallå på er, jag lever , precis som cassandra,  o allt är bra med mig, kommer en till häst till stallet i eftermiddag så jag lägger kanske upp ett par bilder då, får se vad jag hinner :)  bloggen jag finns på nu är http://arios.webblogg.se/?tmp=2...

Av Sofia&Cassandra - 24 augusti 2011 20:25

....jag lever xd Allt flyter på, skola, 4h, ridning, foto, pluggar, moppekort och allt x) Just nu sitter jag och pluggar franskaglosor till fredag! (y) Finns fortfarande http://cassandraellevi.devote.se/ och på bdb! (a)   //Cassandra ...

Av Sofia&Cassandra - 17 augusti 2011 19:40

Kör ett kort litet inlägg nu, bara för att! xd   Iaf, denna bloggen kommer vara kvar, vi kommer inte uppdatera så bra, endast när vi vill och känner för, blir så nu! Mis kan ni fortsätta fälja http://cassandraellevi.devote.se/ Sofia vet jag i...

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards