ourlifees

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Sofia&Cassandra - 9 augusti 2011 23:16

Yes, i morgon blir det nog inte så bra uppdatering, kanske vid 1-2 eller på kvällen.

Paramas häst måste nämligen skos om, men hon jobbar så jag och en kompis ska gå bort med honom, så han blir omskodd!

Sen åker jag hem eller till en kompis en stund, sen när Parama slutar cyklar vi hem till henne och riiiider!  

Så ser morgonen ut, uppdaterar inte på morgonen, då jag måste cykla hem i från kvart över nio, och vill gå upp så sent som möjligt! xD


Säger även godnatt nu, sov gott bloggläsare! 

//Cassandra 

Av Sofia&Cassandra - 9 augusti 2011 13:06

Jaa, jag sov hos en kompis i går till i dag, därför har jag inte haft tillfället att blogga, sorry för det! Vi hade iaf, skoj. resten av dagen ska jag inte göra något vettigt alls x(


Just nu, taggar jag inför skolan, börjar om en vecka, TAGGAR stort, saknar det faktiskt! xO


/Cassandra

Av Sofia&Cassandra - 9 augusti 2011 11:50

morgonen ;)

klockan halv 7 idag ska jag ha fotbollsträning, men fram till dess, vad ska jag göra då ? Jag kan inte komma till stallet för pappa jobbar o jag har inga pengar på busskortet. roligt.

så tipps, vad kan jag göra ? nörda vid datorn dagen ut ? -.-

/ Sofia

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards