ourlifees

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 19 juni 2011 21:52

Tjena! :D


Har egentligen inget vettigt att säga...Inget vettigare en att jag är jätte trött och att jag inte har något vettigt att blogga om! ;d

Bara för det bjuder jag på en jordgubbsbild! :D

   MOMS! :D


Godnatt världen! :D


 

Av Sofia&Cassandra - 19 juni 2011 21:03
Hejejejej!
NU ÄNTLIGEN kom jag in, jag försökt komma in på bloggen i timmar nu, bloggplatsen har damat för mig . . .
Red inte saga idag, kollade på när erika longerade charlie ist, haha charlie var ju bara för skön!
hih, ska inte till stallet imon, känner att jag behöver ta det lite lungt, är jätte stressad hela tiden så jag får bara ont i magen då. . :(
Blir bara inte så intressant inlägg imon då, men jag får se hur det blir :)


MEN någon som kanske vill se lite kort / filmer på mina hundar?
Lägger bara upp det om någon kommenterar så jag vet att ni vill det ;)

Tror inte jag har så mycket mer att skriva nu, ha det bra ! ;D
 
   
Av Sofia&Cassandra - 19 juni 2011 15:43

Hallojsan! ;D


Kom hem för en timme sen? Turridningen på Skogsgärde var toppen fick rida på Rani, jätte skojj! :D

Rani är en 21 årig valack, isabell färgad, pigg och framåt polle! :D

Bild från hemsidan :p


   

Av Sofia&Cassandra - 19 juni 2011 09:34

Hej! 

Dagen planer är : 

Äta frukost, gå till stallet, rida saga, mocka, gå hem, äta, åka till pappa ;) 

Dålig uppdatering igår, men jag måste erkänna att jag glömde ;)

haha, have a nice day ;)

 

Av Sofia&Cassandra - 19 juni 2011 07:58

Tjoooo! :D


Sorry att jag inte uppdaterade i går men, gjorde annat! ;)


Klockan 10 ska jag vara på Skogsgärde för en turridning på Islandshästar med en kompis, ska bli jätte skojj!  

Nej nu måste jag gå! ;)


   

Av Sofia&Cassandra - 18 juni 2011 11:15

Hejj! 

Nu har vi en tävling här på bloggen.

Vi lägger upp 2 bilder och ni ska gissa hur höga ni tror att hästarna är.

Du ska svara rätt på båda bilderna eller iallafall komma så nära som möjligt.

Vinnaren får en redigerad bild.

Om ni inte förstår så bara fråga. 

Ni får bara kommentera en gång, alltså bara en chans.

Så bara kommentera nu! :D 

   Sofia & Saga   Cassandra & Vigdis

   

Av Sofia&Cassandra - 18 juni 2011 09:38

God Morgon! ;d


Ska strax duscha men kör ett blogginlägg först! ;) I dag ska vi i alla fall mina föräldrar som fyllt år...Kommer även lite bilder som jag tog i går, på katterna, jordgubbar..Å lite sådant ^^

Nej nu ska jag gå å duscha, ha det gött!


 

Av Sofia&Cassandra - 17 juni 2011 19:18

Några bilder från idag. Resten kommer senare ikv eller imorgon :)

   nått jag tog på vägen från stallet     nått jag tog på vägen från stallet     nått jag tog på vägen från stallet   Jag & Saga     nått jag tog på vägen från stallet   Jag & Saga

   jag o saga   jag o saga   saga    vissa av bilderna kan det se ut som att jag drar henne i munnen men det gör jag inte, hon var jätte pigg idag så jag fick hålla in henne väldigt mycket bara    jag & saga   suddig ?   jag o saga   jag o saga   Hon är lite seg på det här med att samla sig, det ser lite smått konstigt ut då . . 

 

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards