ourlifees

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 15 juni 2011 23:10

Halloj! :D


Nu ska jag strax ta mig en dejt med kuden..Har inte gjort något vettigt alls i dag..Bara..? Gjort inget..Jaja, God natt alla Bloggläsare! ;)


 

Av Sofia&Cassandra - 15 juni 2011 17:30

Någon som har förslag på  vad vi kan skriva om?  Hiss/Diss? Åsiktsinlägg? Bilder på något? Kom med förslag! :D

PLEASE! :D


 

Av Sofia&Cassandra - 15 juni 2011 14:30

Hejsan ! ;)

Vankade typ halv 11 idag, kollade min mobil då, Erika hade skickat ett sms till mig som det stod att jag skulle vara i stallet klockan 10 för annie skulle rida med erika  och annie behövde draghjälp så jag fick följa med också med Saga :) 

Vi skrittade en långrunda i skogen, jag red med ett schabrak, padd och täckesgjord det gled bak typ 20 cm ;) riktigt skönt att sktta så o allt ! ;D 

Saga är brunstig (stavning) så hon var lite smått okonsentrerad hela tiden, jobbigt ? ohja ! 

Imorgon blir det liseberg med Louise bara längtar efter att få åka atmosfear !:D 

Ha det bra ! 

 

Av Sofia&Cassandra - 15 juni 2011 10:33

Halloujsan! :D


Vaknade för en timme sen...Vet inte vad jag hittar på i dag, får se.. :D


I går hade vi faktiskt rekord med läsare för denna månaden, wihooo! :DD

Med hela 2 stycken! ;D


 

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 22:51

Hellosan ;) 

Varit i stallet ända tills nu, eller aa jag kom hem för en halv timma sen ;)

Red Saga i hagen idag, Tränade konditionen lite, Hon brukar vara så att så fort man är på väg till öppningen så vill hon sticka dit så fort hon bara kan, och så var hon i början idag också, jag bara fortsatte o tänkte att någon gång borde hon la ändå ge sig ! haha i slutet hade jag all kontroll och hon gick jättefint !  Jag ska träna samma sak imorgon också, fast då ska det mer bli dressys övningar ! :D God natt <3

   

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 18:33

Jag är med och tävlar om att bli veckans häst hos Christel http://ponnylycka.blogg.se/ 

Var med ni med :)



 

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 15:41

Precis klippt mig så nu blir det före & Efter bild! ;)


   Syns inte jätt mycket :p


 

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 13:18

Halloejsan! :D


Om en & en halv timme drar jag till frisören, funderar fortfarande på vad jag ska göra med håret...Förslag? :D

Kommer före & Efter bilder sen! :)



 

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards