ourlifees

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 21 juni 2011 22:02

Godkväll! :D


Som rubriken lyder, NI ÄR GRYMMA, STATISTIKSRECKORD, MED HELA 9 STYCKEN MER!  


Vad vill ni se? Säg vad ni vill se, bildbomb önska vad som helst, bara för att ni ör GRYMMA! :D



   

Av Sofia&Cassandra - 21 juni 2011 16:09

Hallåsan ;) 

Longerade saga idag, det gick bättre än vad det har gjort dom andra gångerna faktsikt, hon var väldigt stark bara, flög efter lite då o då, men men, sånt händer ;) 

Bilderna på hundarna kommer ikv, efter fotbollsträningen :) 

 

:(

Av Sofia&Cassandra - 21 juni 2011 14:11

Blev ingen fotografering i dag, får se när den blir! :(


Var i alla fall en kortis på gekås innan blev ett par byxor och trosor, lite godis! :p



 

Av Sofia&Cassandra - 21 juni 2011 11:46

Hallå;)

Jag kan inte åka te stallet fören efter 2 så pappa kan köra mig, 

seeeegt, men jag tror faktiskt att schemat är uppe idag, hoppas det iallafall. Bilderna jag tod på hundarna glömde jag lägga in igår, pappa har kameran i bilen så jag lägger upp ikv, ska ta med kameran till stallet o fota lite där också hade jag tänkt! :D

Ha en bra dag & glömm inte tävlingen!! ;D

   en bild på saga ;)

 

Av Sofia&Cassandra - 21 juni 2011 08:32

Goood Morgoon!  


I dag blir det nog fotografering (om det inte börjar regna), så det kan nog bli en stor bildbomb i kväll, om ni vill se?  

Kom gärna med förslag på vad vi kan blogga om?  



     

Av Sofia&Cassandra - 20 juni 2011 20:29

GoKväll! :D


Dagen var skojj, red en långritt, med härliga galoppsträckor och skritt på små skogsvägar! :)

Nu håller vi tummarna för bra väder i morgon, i så fall blir det fotografering med pollar! :D



 

Av Sofia&Cassandra - 20 juni 2011 10:06

Heej!

Vaknade halv 9 idag, inte trött alls nu...

Eftersom att det regnar så otroligt mycket nu är jag osäker på om jag vill ta ut kameran , men om det slutar regna då går jag ut, om jag orkar . .

Ni måste gissa iaf på tävlingen, tänk så vinner du liksom ? 

skulle inte det vara bra ?!


 

Av Sofia&Cassandra - 20 juni 2011 08:41

Gud Murgon! ;D


I dag blir det ridning...i regnet..blööö ):

jaja..hoppas på att det slutar :)


Glöm inte anmäla er till tävlingen, längre ner! :)


 

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards