ourlifees

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 11:25

Heej ! :D 

Vaknade tidigt ida, när jag kom ner låg hela soppåsen utspridd på golvet, chicko var nog hungrig . . 

Haha, jag har nyss bakat kladdkakamuffins och snart ska jag gå till stallet :) 

Ha det bra ! :)    

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 11:21

Hellu! :D


Var med pappa & bror i stan innan. I eftermiddag blir det frisören! (y) Inte klippt mig sen i februari!  


Kom även på en grej till jag köpte i går, en sele! :D    Gulligt med rosa till en kille! ;)


 

Av Sofia&Cassandra - 14 juni 2011 07:47

GoodMoorning! :D


Som rubriken lyder så kommer några få bilder på vad jag köpte i går, dock sämst kvalitee på bilderna... -.-


   Ridbyxor! :D   Oäkta onepiece dräkt, enligt gekås en Freestyle! ;)   Gooooodis! ;)   Deo..   Hårband+toffsar! ;)

Sen blev det ju lite annat som jag glömde fota! 

Typ: Trosor, hårinpackning, tuggumi! ;)


 

Av Sofia&Cassandra - 13 juni 2011 21:48

Halllo! ;D


Sitter & kollar tv, glömde uppdatera i morse...Soryy ):

Men dagen har varit toppen, ridit två hästar, sen blev det gekås, hittade ju såklart en del grejer som vanligt, bilder kommer upp i morgon! :)


 

Av Sofia&Cassandra - 13 juni 2011 19:43

Hejjsan! :-)

Kom hem för kanske en - 2 timmar sen, red en kort runda i skogen :) 

Sen har jag städat mitt rum, var så dammigt i mitt rum så, så fort jag gick in dit kunde jag knappt andas, men nu är det gjort ;) 

Får se om schemat är uppe imon eller hur det blir,! :D 

Ha en fortsatt underbar kväll ! :D 

   

Av Sofia&Cassandra - 13 juni 2011 10:23

Heej ! :)

Vaknade för en stund sen, har ätit och nu väntar jag på att Louise ska ringa, Vi ska cykla ner till teamsportia & intersport , jag ska ha nya inlines och Louise ska köpa ett par hon också ! :)

Ska till stallet ikv, ska rida saga då, kommer inlägg efter det. 

PS. Jag har fortfarande inte hittat laddaren till kameran Inga Bilder Från Mig ! 

Have a nice dayyy ;)  

Av Sofia&Cassandra - 12 juni 2011 23:09

JätteTrött, så nu blir det sängen! God Natt Alla! :)




   

Av Sofia&Cassandra - 12 juni 2011 22:46

Heej! 

Red ut en runda med Erika innan, blinningarna har kommit nu, jobbigt.. 

Sen har jag varit med Louise, Erika saen sjukt bra sak till mig innan, hon ska göra ett schema till mig och saga som vi ska träna i 3 veckor sen ska jag ta lektioner för Erika.

Vi ska omskola Saga och sen hoppas jag att hon kommer lite bättre ner med hovarna på jorden ;) 

Kommer inlägg av mig varje dag nu, så håll ögona öppna ! :D   fffail bild ;)  

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards