ourlifees

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sofia&Cassandra - 7 augusti 2011 18:45

Nu har jag vart hema snart en timme. Som ni nog vet så har jag, Sofia och Parama, ridit. Vi tog en låpngritt till Sjönevad,  badade både med och utan häst! Orkar inte skriva så lägger bara ut bilder xD

   Parama och Blossi, Jag och Vigdis!   samma xd   samma xd    samma xd    samma xd   Sofia xd   Vigdis, Sofia och Vera! :)


mobilbilder! ;)


//Cassandra

Av Sofia&Cassandra - 7 augusti 2011 11:01

Morning :D

Jag har inte haft tid helt enkelt, så det har inte blivit någon uppdatering..

Igår hade Erika en lektion för mig med min gamla medryttarehäst Jetten, det gick helt okej förutom att jag fick en jävla mjölksyra i armarna för han bara ville springa mot öppningen hela tiden xD 

haha, sen smörjde jag in sagas sår o pysslade lite med henne o så :)

Snart bär det av emot Parama o Cassandra för vi ska nog rida till skönevad med hästarna :D

Inlägg efter det igen! :) ha en bra dag!

/ Sofia

Av Sofia&Cassandra - 7 augusti 2011 09:29

GodMorgon! 


Nu ska jag strax dra mig upp för att käka frukost, sen vid tolv ska jag vara hos Parama så jag, Parama och Sofia ska rida!  


Uppdaterar mer när jag kommer hem! 


//Cassandra

Av Sofia&Cassandra - 7 augusti 2011 00:51

japp, jag är hemma, ska strax dra mig mot en dejt med kudden  


Godnatt bloggen!


/cassandra! 

Av Sofia&Cassandra - 6 augusti 2011 17:30

Lyssnar på Veronica Maggio, smsar och har bytt om!  


Gör ni en sånhär fin lärdagkväll? ;)


/Cassandra 

Av Sofia&Cassandra - 6 augusti 2011 10:51

vaknade vid halv tio, efter det har jag duschat, käkat frukost och smsat!  


I dag åker jag hem, ska bort i kväll!


I morgon ska troligen jag, Sofia och Parama rida!  


Gör ni i dag?


/Cassandra  

Av Sofia&Cassandra - 5 augusti 2011 23:37

vart ute med en kompis, smsat lyssnat på musik och snackat, haft skoj!  

Nu ska jag kolla bdb, sen ska jag nog krypa ner i sängen!


GodNatt Bloggläsare! <3


what if i do like you? what is going to happend?..

/Cassandra 

Av Sofia&Cassandra - 5 augusti 2011 20:59

Min dag var så här då:

jag vaknade åt lite o sen satte jag mig vid datorn o bestämde mig för att jag skulle dra till stallet i bra tid. Jag var där vid ett men satt o väntade i ett par timmar på att emme o herman skulle komma.

Sadelgjorden hade ju skavt o det visste jag ju, jag sa att jag inte skulle rida för saga är öm, o det hade varat lite.

Emma smörjde det o fixade lite, o saga är väldigt öm i manken också, jag har märkt det när jag trycker där. Så svanskappa nästa! sadel glider alltid fram när man rider så jag ska börja använda det sen :) 

Sen åkte dom hem igen, så satt ajg o pratade med Erika och Annie en stund i sadelkammaren.

Fixade sedan hö o mockade sagas box eftersom att det är rötmånad ska hon stå inne lite nu, så ska jag gå ut o gå med henne imorron eftersom att det är ridförbud i en vecka.. :( sista veckan på sommarlovet. som jag vill att det skulle vara min o sagas tid ! Man tänker inte på att hästar blir sjuka för än man har en själv :( Hoppas du blir bra tjejen, o att det inte ska hända sånahär saker hela tiden. Du kommer ju attt bli sjuk om det kommer bakterier i såret, det låter inte så farligt, men det ser verkligen inte bra ut ! :(

Imorron skulle ju jag ha ridlektion, men det går ju inte nu då, men som tur är ska jag rida Charlie eller min saknade Jetten imorgon så ska erika ha lektion för mig på någon utav dom istället :D

Hoppas att alla har haft en bättre dag än jag idag !

Ha en bra fortsatt kväll så hörs vi imorgon! :D 

/ Sofia

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards