ourlifees

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Sofia&Cassandra - 1 juli 2011 23:14

Tjeeeenareee!  


Sitter och kollar film, Bert haha! ^^

Började dagen med att åka till gekås vid 10, med två kompisar. Var där till typ 13, köppte inget speciellt ett linne typ o lite småsaker..

Haha, träffade Ola-Conny, Stolt!   

   Sen red vi lite, red på VigdisPigidis, provade ett annat bett så hon stack inte, wiiii!  


Nu ska jag fortsätta kolla Bert, i morgon ska jag inte göra något, så ska fixa en ny design! ^^


   

Av Sofia&Cassandra - 1 juli 2011 22:37

Hallå ;) 

Snälla, kom på något vi kan skriva om, ställ en fråga ? 

något ni vill veta eller något  ?

Idag har jag iallafall inte gjort så mycket, ingenting typ, varit med louise lite bara ;) 

Morgondagens planer ser ut såhär :

Vakna. äta,  åka till stallet, kolla schemat, rida, mocka, gå hem till mamma, gå en runda med chicko, ta bussen hem till pappa, äta , och sen har jag inte planerat något mer ^^

Mina inlägg är ju inte så intressanta men det är ju bara för att jag inte har något att skriva om, men imorgon ska mina inlägg fan ta o bli intressanta att läsa, och så ska jag börja använda bilddagboken ! 

kolla den också ! 

@s-klaesson

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards