ourlifees

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Sofia&Cassandra - 24 juli 2011 19:27

Hejsan, kom hem från stallet för en stund sen, vi red i hagen o sen tog jag o denise var sin galopp med saga på åkern, det går fort kan jag säga ! ;p


Jag fick en träns av denise också, brunt jättefint ! hoppas verkligen att det passar ! :D

Jag blev rädd när jag kom hem, först åt jag sen satte jag mig vid datorn, gick in på mitt rum o satte mig vid datorn, sen hör jag blåljus o syrener (stav) ambulansen kom! in med når o allt , det var läskigt kan jag säga ! ;o 

så, nu är jag själv hemma . .

tack för dagen Ida & Denise !     

Av Sofia&Cassandra - 24 juli 2011 14:47

Yes detta blir sista inlägget från mig, bloggar när jag kommer hem på tisdag! Har fixat ett tidsinställt inlägg i morgon med ett gäng hästbilder. Sen kommer nog Sofia hålla igång uppdateringen?  


Ha det bäst!


/Cassandra 

Av Sofia&Cassandra - 24 juli 2011 11:09

Herregud, stackars dom i Norge.  

Hur tänker han som gjort det? Har han ens tänkt?

Helt sinnessjukt ju! :(


/Cassandra 

Av Sofia&Cassandra - 24 juli 2011 10:09

God morgon :) 

Vaknade typ 9 idag tack var det min jävla mobil som aldrig kan hålla käften -.-

Har nyss ätit frukost och det tänkte jag att jag skulle göra vid datorn, o då kommer katarina bah, sofia gå ifrån datorn du får inte äta här, jag går, o katarina sätter sig vif den o äter frukost -.-' 

Ska byta om o sen åka till stallet o då kommer Ida och Denice som sagt : )

Ha en bra dag !

 

// Sofia

Av Sofia&Cassandra - 24 juli 2011 09:10

Yes, vaken. Längtar till i eftermiddag, fixat ett tidställt i mon, orkar inte fixa en massa! men kommer upp något enstaka inlägg här; http://cassandraellevi.devote.se/

så cheka där med! ;)


/CAssandra

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards