ourlifees

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Sofia&Cassandra - 15 juli 2011 18:13

Hejsan, har nyss ätit lite o nu sitter jag vid tha dator. 

ritten med emma idag var riktigt kul, hon hade inte ridit saga på länge o jag hade inte ridit charlie på länge ^^ 

Vi travade i en uppforsbecke, saga började galoppera och det slutade med en galopptävling ^^ haha

Bettet jag har till saga är alldeles för snällt för henne, det är liksom hon som har kontrollen.. 

En ägare som hade saga innan emma red också med ett snällt bett först, o saga stack hela tiden. Sen testade hon jaktkanaret o då stack hon aldrig mer, alla har ridit med jaktkandaret tills jag fick henne, för jag tyckte inte att det skulle behövas ett så starkt bett till henne, o då började hon sticka hela tiden igen, vilket hon gjorde med emma idag också. Emma sa att hon aldrig har gjort så innan men det är för hon knappt känner bettet . Så jag tror att jag ska börja rida med jaktkandaret eller vad tycker ni ? :)

snälla svara ^^

   

Av Sofia&Cassandra - 15 juli 2011 09:44

godmorgon ! 

som rubriken lyder så ska jag o emma rida ut med charlie o saga, det kommer nog bli riktigt kul hoppas jag ^^ 

nu ska jag äta sen ut med hunden en snabbis ;)

vad ska alla andra göra idaggg ? 

 

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards