ourlifees

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Sofia&Cassandra - 29 juli 2011 21:18

Rid saga på åkern idag, barbacka, skritt, trav och till o med en galopp. tror ni det gjorde ont eller? hon är lite fortfarande lite smal så det var väl kanske inte så skönt ;)

I vanliga fall är hon het på åkrar, men jag fick jobbat lite med henne så det gick faktiskt riktigt bra ! :)

Sen skulle jag rida upp till hagen, o det gick ju så där imed att jag var så smart o tog repgrimman -.-

hon sprang iväg, o jag sittandes skumpandes o försökte stanna henne, tur att ingen såg ! 

// Sofia

Av Sofia&Cassandra - 29 juli 2011 15:40

Jippe ! D:

Jag som hade tänkt att rida o nu börjar det spö regna o åska, värden tur-.-

Imorron åker jag nog till Parama o rider en tur med henne, och så kan hon nog köpa mitt schabrak tror jag ;)

Haha, min hund blev nyss jagad av kossor x'D

// Sofiaa

Av Sofia&Cassandra - 29 juli 2011 12:55

haha, jag kan förklara (a

Sorry att jag inte uppdaterat men glömde internet hemma, så har inte kunnat uppdatera :/

Nu har jag iaf internet, sitter i husvagnen, mår apa, världens förkylning!


/Cassandra

Av Sofia&Cassandra - 29 juli 2011 10:01

Gomorron :)

Ingen aning vad jag ska göra idag, stallet, jaha, mer då ? 

jag kanske tar med kamaran till stallet men det blir så dåligt kort med den så det är inge roligt :(

tack med den iallafall så får jag se om någon blir lite normal iallafall ;)

'// Sofia

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards