ourlifees

Alla inlägg under juli 2011

Av Sofia&Cassandra - 13 juli 2011 09:15

Hej hopp full galopp!  


Vet inte vad jag ska skriva om eller vad vi gör, så får bli lite bilder! :D

       


 

Av Sofia&Cassandra - 12 juli 2011 19:46

Ni måste verkligen hjälpa oss nu, bara säg något ni vill läsa om, jag kommer inte på något. 

MEN i helgen ska Bella komma hit med hennes ponny trazan, det kommer bli riktigt roligt, hoppas jag ^^ 

Då ska det bli bilder ! 

min kamera är borta nu också, jag hittar den inte någon stans ! ;O 

Så snälla släng in en kommentar så vi vet vad ni vill läsa om ! 

Red ut med saga idag, hon stack med mig bara 1 gång :pp

eftersom att jag inte hittar kameran så kan det inte bli bilder imorgon när emma rider saga ! :'(

 

Av Sofia&Cassandra - 12 juli 2011 15:00

Halojsan!   


Nu någon gång är jag väl framme, yeeeey, verkligen längtat!  

Jätte skoj, skare bli!

   Bjuder på en snygg gammal bild på oss! ;)


 

Av Sofia&Cassandra - 12 juli 2011 11:08

Helloj! :D


Nu ska jag packa ner det sista, och städa lite, sen ska jag fixa mig lite käk!  

Som rubriken lyder så har jag fixat tidsinställda inlägg, hoppas på att det blir bra! ;d

     Två charmiga bilder på mig just nu! 


HA det bra!


 

Av Sofia&Cassandra - 11 juli 2011 21:42

GudKväll! ;D



Blev lite ridning i dag. Jag och min kompis tog den långa ritten på 1och en halv timme dit och badade med pollarna, gud vad underbart det är, helt otrolig. Sen red vi hem vilket tog lika lång tid, otroligt härlig runda!  


Efter det red vi Vera & Vilma, red i en hage. Red i en halvtimme, uppemot 20 minuter trav, härligt, att kämpa och jobba dom lite!  


    

Av Sofia&Cassandra - 11 juli 2011 12:11

Har nyss ätit lite frukost, sen kommer bella så ska vi cykla till ljungsjön o se om det finns något ställe vi kan bada med hästarna ^^ 

Saga har vilodag i dag så jag ska inte rida eller något sånt idag.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH ASSÅ JAG DÖR ! XD 

NI MÅSTE KOLLA ! 

http://www.youtube.com/watch?v=v1V5LOncc9Q

 

Av Sofia&Cassandra - 11 juli 2011 09:46

GudMurgning! :D


Precis käkat frukost, ska fixa lite tidsinställda inlägg strax!  

Vet inte vad jag hittar på i dag, får se! ;d

Vad ska ni göra i dag? :=)



   

Av Sofia&Cassandra - 10 juli 2011 20:50

hallooo, nu är jag hemma igen, kommer uppdatera i mon, även fixa tidsinställda, tisdag-fredag är jag hos en kompis och har inget internet! :/


Tack till dom som gästbloggat! :)


 

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards