ourlifees

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofia&Cassandra - 25 juni 2011 18:34

Godkväll :)


Asså, staistiken suger, för några dagar sedan var den bättre en någonsin, nu är den sämre en någonsin!  


SÅ VAD VILL NI SE? SNÄLLA, NÅGON SOM ÖNSKAR? DEN SOM SÄGER FÅR EN LÄNKNING!  



   

Av Sofia&Cassandra - 25 juni 2011 15:14

Godagens! :D


Som rubriken lyder så kom jag hem lite tidigare. Skulle kommit hem i mon men blev i dag, wiiii!  

Kvällen i går var i alla fall skojj, haha, hoppas inte Fridas föräldrar blev för sura!  



   

Av Sofia&Cassandra - 25 juni 2011 15:12

Hejj :)

Vaknade vid 1 idag, har nyss ätit frukost o nu har jag inget att göra länger, vet inte ett ända sett att komma till stallet, så det blir inget idag, saga får äta lite extra ^^

Idag SKA det blir bilder på hundarna, ska fråga louise om hon vill hjälpa mig , hon kan ju använda sin systenkamera ^^

ha det bra.

   

Av Sofia&Cassandra - 25 juni 2011 12:45

Hallojsan i lingonskogen ;D


Har inget vettigt att skriva om så blir lite kort fakta om mig, tror inte vi prensenterade oss så mycket?  


Namn: Cassandra Linnea Maria Ellevi

Ålder: 15 i November  

Bor: I ett hus där vägen tar slut typ...Finns bara åker och skog efter vårt hus & 2,5 km ut till stora vägen  

Familj: En lillebror, mamma och en pappa!

Husdjur: En hund, rotweiler, 3 år. Och 2 katter på 6 år!  

På Min Fritid är det det här som geller: Hästar & ridning. Fotografera, Kompisar sjunga, 4h, när det är skola är det plugg också  


Lite kort om mig :D


   



 

Av Sofia&Cassandra - 25 juni 2011 02:59

Hej.

Nu kom jag äntligen hem, jag höll på att somna när jag var där kände jag, men nu kan jag inte somna? typisk eller ? -.-

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, stallet blir det iallafall o mer vet jag inte ;)

   

Av Sofia&Cassandra - 24 juni 2011 14:49

Hellå ;)

Än så länge idag har jag varit med louise & varit ute med hundarna.

För typ 10 minuter sen åt vi , o efter de jordgubbar ;)

Halv 7 ska vi vara hos pappas kompis, tänk så regnar det inatt när vi ska cykla hem  ?

då dör jag , , ,

Ha en härlig midsommar ;)

 

Av Sofia&Cassandra - 24 juni 2011 10:30

Gud Morgon  


Nu sitter jag väl i husvagnen och har ätit frukost, dagen består väl av kompisar typ. I kväll skulle vi nog grilla med några om jag inte fattat det fel?  

Hoppas alla får en grym midsommar  


Bjuder på en bild från onsdagen :)

 


 


   

Av Sofia&Cassandra - 23 juni 2011 22:58

Hejsan ;)

Kom nyss hem från Louise, vi var ute o cyklade med min hund osv, han är sjukt seg när det gäller att springa så, hon tycker verkligen inte att det är roligt iallafall, för släpa med han xD

Snart ska jag duscha och efter det ska jag nog sova tror jag, 

Gooooood Naaaaaatt! :D <3

   <3 sötisen ^^

 

Presentation

Halloujsan, nu har kommit till våran blogg, handlar om våran vardag, hästar och lite annat smått och gott! :)
Hope you like it! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards